Outsourcing IT dla firm - administracja serwerami i komputerami, zarządzanie sieciami IT, bezpieczeństwo IT, obsługa baz danych SQL i systemów ERP, helpdesk IT.
Outsourcing informatyczny dla firm w Warszawie czyli kompleksowa obsługa informatyczna firmy z szybką pomocą IT dla pracowników (helpdesk). Największą zaletą outsourcingu informatycznego jest stały dostęp do specjalistów IT bez obaw urlopu, choroby lub rezygnacji z pracy własnego informatyka. Zaletą pełnej obsługi informatycznej jest możliwość wdrażania rozwiązań informatycznych, które usprawniają jakość i wydajność pracy lub obniżają koszty działalności firmy. Większość problemów informatycznych użytkowników rozwiązujemy niemal natychmiast, telefonicznie lub przez zdalne połączenie, stale monitorujemy urządzenia sieciowe i serwery, a prace serwisowe przeprowadzamy w nocy lub dni wolne od pracy. Pomoc informatyczną (helpdesk IT) świadczymy za pomocą najlepszych systemów do zdalnego zarządzania i monitoringu RMM.
Jednym z głównych zadań w outsourcingu IT jest administracja serwerami Windows i Linux. Stale monitorujemy serwery naszych klientów, aby móc reagować na problemy zanim zostaną one zauważone przez użytkowników. Serwer jest krytycznym urządzeniem infrastruktury informatycznej, dlatego nasze prace wymagające zatrzymania usług serwerowych są wykonywane w weekendy lub w nocy. Pełnimy opiekę nad serwerami domeny Windows (Active Directory), serwerami poczty MS Exchange, serwerami zdalnego dostępu RDP (terminal server), serwerami certyfikatów CA, serwerami aktualizacji WSUS, serwerami baz danych MS SQL.
Zarządzamy sieciami komputerowymi zbudowanymi na przełącznikach, routerach i urządzeniach UTM firm: Palo Alto, Cisco, Fortinet FortiGate, HPE, Aruba, Extreme Networks, Cambium Networks, Netgear, Ubiquity, WatchGuard, MikroTik, TP-Link, D-Link, Linksys, Zyxel. Wykonujemy funkcję administatora sieci WIFI, administratora sieci LAN, WAN i VPN.
Nadzorujemy procesy backupu i archiwizacji danych serwerów, komputerów, laptopów oraz danych umieszczonych w chmurach IT. Stosujemy zasady backupu 3-2-1 za pomocą aplikacji Xopero Backup, Veeam Backup, Symantec NetBackup, Ferro Backup, Unitrends Backup, Nakivo.
Bezpieczeństwo informatyczne jest dla nas sprawą priorytetową, dlatego stosujemy wielopoziomowe zabezpieczenia nie tylko serwerów i sieci, ale także komputerów i smartfonów użytkowników. Stosujemy rozwiązania bezpieczeństwa IT, które realizują polityki RODO np. systemy DLP zabezpieczające przed wyciekiem danych z firmy, antywirusy korporacyjne, systemy EDR, XDR i SIEM wykrywające naruszenia bezpieczeństwa sieci i integralności systemów operacyjnych oraz systemy nadzorujące pracę użytkowników.
Świadczymy pełne wsparcie informatyczne dla użytkowników komputerów, zdalna pomoc informatyczna w zakresie obsługi i serwisu sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych Windows i MacOS, programów MS Office, Microsoft 365, systemów ERP, poczty e-mail, antywirusów itp. Do zarządzania sprzętem i oprogramowaniem wykorzystujemy zaawansowane systemy RMM.
Od wielu lat obsługujemy informatycznie biura rachunkowe, które pracują na programach Optima, Symfonia, InsERT GT, Insert Nexo, Wapro Kaper, Wapro Gang, Raks i Płatnik.
Bezpłatnie dostarczamy naszym Klientom w ciągu godziny sprzęt serwerowy (serwery, routery, switche) na czas awarii.