Konfiguracja klienta poczty e-mail, konfiguracja Outlook Microsoft 365 - pomoc informatyczna RONAG IT



Konfiguracja klienta poczty e-mail

Standardowe porty serwerów poczty POP3, IMAP, SMTP.

Usługa poczty e-mail: TCP port: TCP SSL/TLS port:
Serwer poczty przychodzącej POP3 110 995
Serwer poczty przychodzącej IMAP 143 993
Serwer poczty wychodzącej SMTP 25 lub 587 (STARTTLS) 465

Microsoft 365 Outlook porty serwerów poczty POP3, IMAP, SMTP.

Usługa poczty Exchange Microsoft 365: Serwer: TCP port:
Serwer poczty przychodzącej POP3 outlook.office365.com 995 SSL/TLS
Serwer poczty przychodzącej IMAP outlook.office365.com 993 SSL/TLS
Serwer poczty wychodzącej SMTP smtp.office365.com 587 STARTTLS

Przesyłanie wiadomości e-mail do serwera poczty przez zaszyfrowane połączenie wymaga certyfikatu SSL dla domeny internetowej obsługującej tę pocztę. W przeciwnym razie klient poczty będzie informował o braku certyfikatu SSL. Certyfikat SSL w obsłudze poczty e-mail ma zadanie chronić korespondencję i dane dostępowe do konta pocztowego. Certyfikat SSL zwiększa także wiarygodność domeny, która wpływa na to czy korespondencja elektroniczna zostanie potraktowana jako spam.

DMARC - zabezpieczenie przed spoofingiem

Domain-based Message Authentication Reporting and Conformance (DMARC) to ochrona domeny przed fałszowaniem e-maili i phishingiem. DMARC wykorzystuje techniki uwierzytelniania e-maili SPF (Sender Policy Framework) i DKIM (Domain Keys Identified Mail).
DKIM Record Check
Weryfikacja zabezpieczeń serwera poczty mxToolbox

SeoHost.pl

powrót na góry strony

RONAG IT - obsługa IT firm
Warszawa Wola / Bemowo
lp.moc.ganor@oruib
tel. 22 299 45 07

Copyright © RONAG IT 2008-2024
16 lat obsługi informatycznej firm
Ocena firmy w Google Maps: 5.0
Prawa autorskie zastrzeżone

Kompleksowa obsługa informatyczna
Administracja serwerami i sieciami IT
Bezpieczeństwo informatyczne firm
Dostawy sprzętu komputerowego